c, opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
6. W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę̨, Konsument jest obowiązany dostarczyć reklamowany produkt do Sklepu stacjonarnego CM Hub Sp. z o.o. na własny koszt.
7. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje z tytułu:
- rękojmi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia,
- ewentualnej gwarancji, w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.
8. Sprzedawca poinformuje Konsumenta o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji:
- z tytułu rękojmi drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Konsumenta lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji,
- z tytułu ewentualnej gwarancji w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.
9. W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, który po rozpoznaniu reklamacji należy zwrócić Konsumentowi, Sprzedawca poinformuje o tym Konsumenta i umożliwi mu odbiór Towaru w Sklepie stacjonarnym.
10. Zwrot środków pieniężnych w związku z reklamacją z tytułu rękojmi nastąpi w formie, w której została dokonana płatność. Jeżeli reklamowany produkt został zakupiony przy użyciu karty podarunkowej lub vouchera, to Konsument otrzyma kartę podarunkową lub voucher o takiej odpowiedniej wartości.
11. Stosowanie prawa rękojmi zostaje wyłączone w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami.
§7. Zwrot Towaru
- Towary zakupione w Sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi.
§8. Obowiązywanie i zmiana regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania na stronie internetowej https://cmhub.pl/.
- Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu świadczenia Usług, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez Sprzedawcę̨.
- Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej https://cmhub.pl/ oraz udostępnienia nowej treści regulaminu w Sklepach stacjonarnych.
- Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.
- Publikacja informacji o zmianie Regulaminu następuje w obszarze strony internetowej https://cmhub.pl/ oraz w Sklepach stacjonarnych, w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia.
§9. Klauzula informacyjna RODO
- Administratorem danych osobowych Klienta dokonującego zakupu Towarów w Sklepach stacjonarnych jest CM Hub Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kod pocztowy: 80-887), adres: ul. Wały Jagiellońskie 2/4, lok. 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Gdańska – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001094867, NIP 5833504477, REGON 528107491.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wynikające z art. 21 RODO.
- CM Hub Sp. z o.o. zastrzega, że brak zgody Klienta na przetwarzanie danych osobowych wyrażony w czasie realizacji umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Klientem a CM Hub Sp. z o.o. oraz realizacji ewentualnych roszczeń reklamacyjnych jest jednoznaczny z odstąpieniem przez Klienta od tej procedury.
§10. Postanowienia końcowe
Zasady zwrotu towarów zakupionych w Sklepach stacjonarnych zostały uregulowane w Regulaminie zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym CM Hub Sp. z o.o., który został opublikowany na stronie https://cmhub.pl/ oraz jest dostępny dla Klienta w Sklepie stacjonarnym.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu stacjonarnego oraz nienależyte świadczenie Usług, spowodowane siłą wyższą.
- przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów, za pomocą których Sprzedawca świadczy Usługi,
- korzyści utracone przez Klientów niebędących Konsumentami.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem niezamieszkującym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okoliczności dopuszczania takiej możliwości przez przepisy jego prawa krajowego, za właściwy dla jego rozstrzygnięcia ustanawia się sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami lub do Konsumentów niezamieszkujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku, gdy przepisy ich prawa krajowego dopuszczają taką możliwość, jako prawo właściwe dla wykonania umowy zawartej ze Sprzedawcą oraz rozstrzygania sporów z nią związanych, stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
- Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem, wynikających z przepisów miejscowego prawa powszechnie obowiązującego.
- W stosunku do umów zawartych ze Sprzedawcą, w przypadku niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta, stosuje się te przepisy.
- W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu. Zamiast nieważnych albo bezskutecznych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.
Data ostatniej aktualizacji: 17.05.2024r.
Pozdrawiamy,
Zespół CM Hub Sp. z o.o.