Textured grunge transparent background
Go Back

Regulamin sklepu stacjonarnego CM Hub Sp. z o.o.


§1. Postanowienia ogólne

  1. CM Hub Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kod pocztowy: 80-887), adres: ul. Wały Jagiellońskie 2/4, lok. 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Gdańska – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001094867, NIP 5833504477, REGON 528107491 (dalej jako: „Sprzedawca”) świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Świadczenie Usług odbywa się̨ w Sklepie stacjonarnym CM Hub Sp. z o.o. w godzinach ich otwarcia, wskazanych na stronie internetowej https://cmhub.pl/.
  3. Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej https://cmhub.pl/ oraz w sklepie stacjonarnym. Klienci mogą̨ w dowolnym czasie: uzyskać́ dostęp do Regulaminu, utrwalić́ go, pozyskać́ i odtworzyć́ poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych.

§2. Definicje

  1. Klient to osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, na której rzecz przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają̨ zdolność́ prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę̨ o świadczenie Usługi.
  2. Konsument to Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę̨ w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością̨ gospodarczą lub zawodową.
  3. Regulamin to niniejsze warunki umowne, których przedmiot stanowi świadczenie Usług w Sklepie stacjonarnym przez Sprzedawcę̨ na rzecz Klientów.
  4. Sklep stacjonarny to sklep prowadzony przez Sprzedawcę̨, w którym Konsument może osobiście nabyć produkty zaspokajające jego potrzeby.
  5. Sprzedawca to CM Hub Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kod pocztowy: 80-887), adres: Ul. Wały Jagiellońskie 2/4, lok.1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Gdańska-Północ W Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0001094867, NIP 5833504477, REGON 528107491. Ze Sprzedawcą można się̨ skontaktować́ pod numerem telefonu: +48 577 008 727 oraz przy użyciu adresu e-mail: kontakt@cmhub.pl.
  6. Sprzedaż̇ to Usługa sprzedaży Towarów, świadczona przez Sprzedawcę̨ na rzecz Klienta, której przedmiot stanowi zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów i ich wydania oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy oznaczonej ceny.
  7. Towar to rzecz zaprezentowana w obszarze Sklepu stacjonarnego przez Sprzedawcę̨ w celu Sprzedaży w postaci metali szlachetnych oraz Wymiany w postaci wymiany walut wirtualnych.
  8. Usługa to usługa świadczona przez Sprzedawcę̨ na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami w Kantorze stacjonarnym.

§3. Towary

  1. Przedmiot sprzedaży stanowią Towary oferowane w ramach działalności Sprzedawcy w postaci metali szlachetnych.
  2. Wszystkie Towary, oferowane do Sprzedaży przez Sprzedawcę̨ są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
  3. Cena Towarów dostępna jest poprzez uzyskanie informacji od obsługi Sklepu.
  4. Ceny Towarów podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto).
  5. Towary objęte promocją są w widoczny sposób oznaczone.
  6. Informacje na temat Towarów sprzedawanych w Sklepach stacjonarnych oraz informacje dotyczące aktualnych promocji znajdują się również na stronie internetowej https://sklep.szlachetneinwestycje.pl/.

§4. Płatność

  1. Zapłata za Towary następuje przy kasie w Sklepie stacjonarnym i może być dokonana gotówką, kartą kredytową oraz kartą płatniczą. Do każdego zakupionego Towaru Klient otrzyma paragon fiskalny lub fakturę VAT.
  2. W celu uzyskania faktury VAT Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie pracowników Sklepu stacjonarnego podczas dokonywania płatności. Sprzedawca wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2021, poz. 685).

§5. Gwarancje

  1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora, o ile taka gwarancja została udzielona.
  2. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane Towary.

§6. Reklamacje

  1. Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi lub gwarancji, w przypadku jej udzielenia.
  2. W przypadku objęcia Towaru gwarancją, Klient jest uprawniony do reklamowania Towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. W razie wykonywania przez Konsumenta uprawnień z gwarancji, bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu na ich wykonanie.
  3. Prawo do korzystania z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi przysługuje niezależnie od ewentualnych uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie ewentualnych uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
  4. Zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi może zostać dokonane w Sklepie stacjonarnym, listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Sprzedawcy: kontakt@cmhub.pl.
  5. W treści składanej reklamacji z tytułu rękojmi, zaleca się zamieszczenie:
    1. danych kontaktowych Konsumenta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
    2. numeru rachunku bankowego Konsumenta, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności (chyba że płatność została dokonana w formie gotówkowej),
Textured grunge transparent background

c, opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.

6. W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę̨, Konsument jest obowiązany dostarczyć reklamowany produkt do Sklepu stacjonarnego CM Hub Sp. z o.o. na własny koszt.

7. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje z tytułu:

    1. rękojmi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia,
    2. ewentualnej gwarancji, w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.

8. Sprzedawca poinformuje Konsumenta o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji:

    1. z tytułu rękojmi drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Konsumenta lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji,
    2. z tytułu ewentualnej gwarancji w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.

9. W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, który po rozpoznaniu reklamacji należy zwrócić Konsumentowi, Sprzedawca poinformuje o tym Konsumenta i umożliwi mu odbiór Towaru w Sklepie stacjonarnym.

10. Zwrot środków pieniężnych w związku z reklamacją z tytułu rękojmi nastąpi w formie, w której została dokonana płatność. Jeżeli reklamowany produkt został zakupiony przy użyciu karty podarunkowej lub vouchera, to Konsument otrzyma kartę podarunkową lub voucher o takiej odpowiedniej wartości.

11. Stosowanie prawa rękojmi zostaje wyłączone w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami.

§7. Zwrot Towaru

  1. Towary zakupione w Sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi.

§8. Obowiązywanie i zmiana regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania na stronie internetowej https://cmhub.pl/.
  2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu świadczenia Usług, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez Sprzedawcę̨.
  3. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej https://cmhub.pl/ oraz udostępnienia nowej treści regulaminu w Sklepach stacjonarnych.
  4. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.
  5. Publikacja informacji o zmianie Regulaminu następuje w obszarze strony internetowej https://cmhub.pl/ oraz w Sklepach stacjonarnych, w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia.

§9. Klauzula informacyjna RODO

  1. Administratorem danych osobowych Klienta dokonującego zakupu Towarów w Sklepach stacjonarnych jest CM Hub Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kod pocztowy: 80-887), adres: ul. Wały Jagiellońskie 2/4, lok. 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Gdańska – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001094867, NIP 5833504477, REGON 528107491.
  2. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wynikające z art. 21 RODO.
  3. CM Hub Sp. z o.o. zastrzega, że brak zgody Klienta na przetwarzanie danych osobowych wyrażony w czasie realizacji umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Klientem a CM Hub Sp. z o.o. oraz realizacji ewentualnych roszczeń reklamacyjnych jest jednoznaczny z odstąpieniem przez Klienta od tej procedury.

§10. Postanowienia końcowe

Zasady zwrotu towarów zakupionych w Sklepach stacjonarnych zostały uregulowane w Regulaminie zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym CM Hub Sp. z o.o., który został opublikowany na stronie https://cmhub.pl/ oraz jest dostępny dla Klienta w Sklepie stacjonarnym.

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu stacjonarnego oraz nienależyte świadczenie Usług, spowodowane siłą wyższą.
    2. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów, za pomocą których Sprzedawca świadczy Usługi,
    3. korzyści utracone przez Klientów niebędących Konsumentami.
  2. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem niezamieszkującym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okoliczności dopuszczania takiej możliwości przez przepisy jego prawa krajowego, za właściwy dla jego rozstrzygnięcia ustanawia się sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  3. W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami lub do Konsumentów niezamieszkujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku, gdy przepisy ich prawa krajowego dopuszczają taką możliwość, jako prawo właściwe dla wykonania umowy zawartej ze Sprzedawcą oraz rozstrzygania sporów z nią związanych, stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem, wynikających z przepisów miejscowego prawa powszechnie obowiązującego.
  5. W stosunku do umów zawartych ze Sprzedawcą, w przypadku niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta, stosuje się te przepisy.
  6. W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu. Zamiast nieważnych albo bezskutecznych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.


Data ostatniej aktualizacji: 17.05.2024r.


Pozdrawiamy,

Zespół CM Hub Sp. z o.o.